• Zwroty i reklamacje

ZWROTY prosimy kierować na adres naszego magazynu:

ul. Glinianki 44, 26-260 Fałków



DARMOWY ZWROT

Darmowy zwrot dotyczy WYŁĄCZNIE zamówień, które realizowane były do PACZKOMATU i zwrot nastąpi poprzez paczkomat.

BANER_PACZKOMAT_GRATIS_ZWROT_OKRAGLY.JPG

Aby dokonać darmowego zwrotu:

1. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/

2. Z rozwijalnej listy wybierz VPSPRODUCT i przyciśnij przycisk "zwróć teraz"

3. Wypełnij WSZYSTKIE niezbędne pola w formularzu i przyciśnij przycisk "zwracam paczkę"

4. Teraz musisz poczekać na akceptację zwrotu z naszej strony

5. Gdy dokonamy akceptacji otrzymasz KOD do paczkomatu by ją do nas nadać

Zwracając towar pamiętaj o odesłaniu nam wraz z nim dowodu zakupu - paragonu lub faktury



ZWROT


Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

-> pisemnie na adres: ul. Mielczarskiego 6 22-200 Włodawa;

-> w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: vpsproduct@vpsproduct.pl;


Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy otrzymali Państwo wraz z mailem potwierdzającym złożenie zamówienia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Zwracając towar pamiętaj o odesłaniu nam wraz z nim dowodu zakupu - paragonu lub faktury


Przy zwrocie towaru konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy - o ile nie jest to ww. DARMOWY ZWROT za pośrednictwem paczkomatu




REKLAMACJE




Jeżeli doszło do sytuacji gdy konieczne jest złożenie reklamacji, prosimy o dokonanie tego poprzez:

->
pisemnie na adres: ul. Mielczarskiego 6 22-200 Włodawa;

->
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: vpsproduct@vpsproduct.pl;

Zalecamy - ale nie wymagamy - podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Ww. informacje mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

UWAGA!!! Uprzejmie prosimy o skontaktowanie się z nami przed odesłaniem towaru celem uzgodnienia sposobu jego dostarczenia na nasz adres

W przypadku reklamacji organizujemy dla Państwa odbiór uszkodzonego towaru  i pokrywamy koszty tegoż transportu. Dołożymy wszelkich starań aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.

Produkty oferowane w sklepie internetowym VPSProduct.pl są objęte gwarancją producenta. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem, należy kontaktować się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailowo.

Odbierając przesyłkę, Klient powinien w obecności kuriera sprawdzić czy zawartość paczki jest  zgodna z zamówieniem oraz upewnić się, że towar jest nieuszkodzony. W przypadku widocznych uszkodzeń mechanicznych, należy spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera.

Jeśli z jakichkolwiek przyczyn protokół uszkodzenia nie został spisany w obecności kuriera, należy skontaktować się z obsługą sklepu VPSProduct.pl W przypadku wad fabrycznych lub uszkodzeń produktów należy wykonać minimum 3 zdjęcia uszkodzenia, które należy odesłać drogą e-mailową na adres vpsproduct@vpsproduct.pl.